07.07.2015 Språkreise 2015

WEEKEND 1 - SAN DIEGO, DISNEY & CHILL

For en helg! San Diego, Disney og Chilledag, hva mer kan man be om? Nå har brunfargen startet å synes for fullt og jeg og Kristine er snart på vei inn i brunhetsgraden til resten av gruppen der vi ser ut som to snømenner. Nå er vi snart halvveis og brunere skal vi bli!

Helgen startet på fredag med tur til San Diego. Denne turen startet ikke helt som planlagt med en buss som kom 1 time senere fordi den hadde stoppet på veien. Godt på vei til San Diego stoppet bussen igjen og vi ble stuck i ørkenen for å vente på ny buss. Vell 30 min i ørkenen ble vi hentet av den andre bussen og kjørt ti minutter opp en bakke. Der ble det 1,5 t venting uten vann og mat før det endelig kom en ny buss og hentet oss. En busstur som skulle ta 2 timer ble på 7 timer og vi måtte droppe en del ting når vi kom fram. Litt skuffende, men det var fint da vi endelig kom fram. Vi var sent hjemme så det var rett og legge seg når vi kom hjem.

På lørdag var det en tidlig start på dagen og kvart over 8 var det klar for Disney. Denne utflukten er det gøyeste jeg har gjort. Jeg, Hanna, Kristine og Ingvild gikk sammen og Frida og Anette gikk sammen siden de var rundt i alt som gikk høyt og lavt. Vi fire andre tok det litt roligere og var rundt i adventure turer. Det beste med hele dagen var turen til Car's land! De hadde laget hele byen med en egen ride der vi kjørte racerløp og kjørte gjennom alt mulig. Det var så helt fantastisk! Skal du til Disneyland er der plassen du Må besøket! Ellers var vi rundt litt av hvert. Da klokken slo halv 9 startet fyrverkeriet og jeg har aldri sett noe så vakkert i mitt liv! I 18 minutter sto vi og så det største og mest fantastiske fyrverkeriet vi noen gang kommer til å se. Disneyland har også 60 års jubileum så det var litt ekstra pga det og. nei Disney på 4th of July er bare noe du på oppleve!

Til slutt hadde vi søndagen der vi var på campusen hele dagen. Vi startet med å sove lenge og ta en sen frokost på target. Vi gikk så ut for å sole oss og bare ha musikk og chille på baksiden. På kvelden var det sammenkomst med vollyball, fotball, film og bare masse gøy. Vi trengte virkelig denne dagen etter en slitsom uke med masse å gjøre.